.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار از بی کیفیتی نان در مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سالانه میلیاردها تومان یارانه برای تولید نان در استان هزینه می شود اظهار داشت: متاسفانه کیفیت نان استان از مرغوبیت پایینی برخوردار است.
به گزارش مهر، سید محمد کریمی در جلسه کمیسیون تعزیرات آرد و نان استان در ساری بر افزایش کیفیت آرد تولیدی در کارخانجات تاکید کرد و گفت: تکنولوژی تولید آرد در کارخانه های استان بسیار قدیمی و فرسوده است.

و ی خاطر نشان کرد: به صاحبان این صنایع ششماه فرصت داده شده تا ساختار تولید آرد را اصلاح کنند و ابزار و امکانات خود را به روز و مطابق استاندارد نمایند که از این فرصت نیز تنها سه ماه باقی مانده که در پایان این زمان واحد تولیدی متخلف تعطیل خواهد شد.

کریمی از نارضایی مردم از وضعیت کیفیت نان در خبازی های استان انتقاد کرد و گفت: فرمانداران در شهرستان های خود در برخورد با نانوایی های متخلف جهت بهبود کیفیت نان با هیچ فرد و یا اداره ای تعارف نداشته و با جدیت باید با متخلفین برخورد کنند.

وی سهمیه آرد سرانه استان به ازای هر نفر را ۱۰ کیلوگرم در ماه اعلام کرد و گفت: میلیاردها تومان یارانه برای تولید نان در استان هزینه می شود ولی متاسفانه کیفیت نان استان از مرغوبیت پائینی برخوردار است.

به گفته وی باید مرغوبیت نان را با آموزش خبازان ، مراعات بهداشت نانوایی ها و شیرینی پزان و تولید آرد مرغوب برطرف کرد.

کریمی افزایش شاخص سلامت در جامعه را مهم دانست و تصریح کرد:‌تا دو ماه آینده تمامی نانوایی های شهر و روستاهای مازندران باید واحد خود را مجهز به امکانات دوگانه سوز ژنراتور و یا موتور مولد برق نمایند و در غیر این صورت سهمیه آرد آنها قطع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته ۱۴۰ مورد تخلف کارخانجات آرد سازی از سوی بازرسین کمیسیون آرد و نان ثبت شده است گفت: در سه ماهه گذشته ۴۱۲نانوایی به دلیل کم و گران فروشی و تخلف های دیگر ۵۷ میلیون تومان جریمه شده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مهر 1387
بعضی از نانوایی ها حتی در چگونه پخش کردن نان مشکل دارند چه رسد به پخت صحیح آن مثلا وقتی صف آقایان شلوغ است وخانم ها دو نفر هستند به ترتیب نان پخش می کنند و به آقایانی که یکی دو ساعت باید بایستند توجه ای نمی شود وخانمی که تازه از راه رسید نان می گیرد یا بالعکس. اعتراض هم می کنی تاثیری ندارد چون معمولا حرف حساب خریدار ندارد.یه حرکت بد نانواهای بی مسولیت اینه که افراد متفرقه را به داخل نانواییها آورده و غیر نوبت وبدون هیچ واهمه ای به آنها نان می دهند که گذشته از این موارد ورود افراد مختلف که احتمال انواع بیماری های ویروسی را گسترش می دهد کار خطرناکی است که حمت مسئولان محترم را می طلبد که با این حرکت ها برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.